Alla inlägg under december 2012

Av Ida - 4 december 2012 13:56

Haft fullt upp några dagar.

I torsdags var det svenska 2 i grannkommunen, efter det åkte jag upp till stugan.
Hjälpte pappa att förbereda för advent, stryka juldukar och pyssla lite med adventsstakar.

På kvällen kom Johan upp och vi käkade ett litet julbord med bara det godaste!
Sen när Johan åkt hem igen, fikade vi på kaffe, glögg, lussekatter, pepparkakor, julmust :)

Så satt vi oss på altan på rådjursskinn och med filtar o tog en öl, mysigt!
Fredag, då åkte vi till Ludvika för att handla lite.

Jag åkte hem och fortsatte med mitt hemma, satte mossa i adventsstakarna och satte upp gardiner.

 

lördagen fortsatte jag, och pluggade även lite.

Kollade på så mycket bättre så klart, sedan fick Johan besök så jag smet ut med Jolly

och mötte en barndomskompis och hennes karl och hund. Vart bjuden på gott kaffe hos dem.

och så lite mys med cirka 18-19 råttor? :)

 

Söndag, åkte upp till stugan med pappa, vattnet hade frusit så vi fick greja lite där.

Efter det åkte vi till hembygdsgården på lite gammaldags julmarknad, så mysigt!

Sen hem till mig o Johan och fikade, och såklart tänkte första adventsljuset.

 

Igår var det måndag och sjukt kallt! På kvällen var det -20,8, då gör det ont i ansiktet att vara ute!

 

Nu lär jag sätta igång och plugga lite, håller på med cirkulationsorganen och sjukdomar i cirkulationsorganen..
funny!....

 

 

Jag och min bebis i söndags uppe i stugan, hon var stelfrusen stackarn och hoppade på tre ben!
 <3

Presentation


Jag heter Ida, är 24 år och bor i lilla lilla byn Fagersta. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, det visar sig. Jag har aldrig bloggat förut så vi får se hur det går.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbooook


Ovido - Quiz & Flashcards