Alla inlägg under mars 2014

Av Ida - 21 mars 2014 00:27

en lista med frågor.

gillar inte såna här egentligen men kan ju prova iaf :)


har du ?
folköl i kylen: nej faktiskt inte.
något husdjur: snart får vi hem en taxvalp, Hilma <3
någon favoriträtt: oxfilé och rösti - mums!
puder på dig: nej vart inget sånt idag.
några framtidsplaner: ja, massor, barn, hus, annat jobb, studier osv osv.
någon sjukdom: om allergi räknas som det så, ja.
gymkort: nej, men får ju gratis av jobbet så ska fixa det har jag tänkt.
en homosexuell kompis: inte som jag umgås med, men bekant.
duschat idag: jajjemän!
någon kompis som snarkar: det antar jag ;)
någon vän som spelar i ett band: bara bekanta.
några mvg:n : A, som det heter nu, inte i slutbetyg nej.
någon som förstår dig: flera.
något beroende: kärlek, kaffe och cigaretter
fikat idag: OM jag har!
nagellack: inte på mig, nej.
någon vän som bor i ett annat land: ingen som jag har tät kontakt med.


vem ?
avskyr du: ingen?
delar du mest minnen med: förutom pappa & johan så är det annika.
längtar du mest efter: mamma <3
stör du dig på: ingen speciell.
gosar du med: johan <3
lagar mat: båda är riktigt kassa på det.
diskar: diskmaskinen.


vilken ?
tidning läser du: aftonbladet på telefonen ibland.
buss åker du oftast: nettbuss ;P
dag fyller du år: 11 oktober
årstid föredrar du: våren och sommaren, bortsett från all pollen och dyl.
stad är du uppväxt i: fagersta


vad ?
gör du nu: skriver?
gör dig till en bra människa: ingen aning?
gör dig till en dålig människa: som ovan?
vill du arbeta med: vet inte det heller faktiskt..
är roligast just nu: ingenting?
har du på dig nu: strumpor, mjukisbyxor, trosor, två linnen och bh.
har du för smink idag: foundation, eyeliner, mascara
äger du för skor: allt möjligt, sandaler, gympadojor, kilklackar, stövlar osv osv..
har du för storlek i skor: 39/40
läser du för bok: jag försökte läsa den där 50 shades of grey men det gick inte. ska försöka igen..
ska du göra nu: gå och lägga mig, först säga åt sambon att följa med som somnat i soffan.


tack och hej, godnatt!

Av Ida - 20 mars 2014 15:27

alla rum är ju mina (våra) rum :)


 


Bjuder väl på en del av vårat vardagsrum :)


äntligen är det där "dag blabla" slut.. inte för jag gjort som man ska säkert men det sket man väl i ;)

Av Ida - 19 mars 2014 14:49

 


Min familj <3

Mamma och pappas bröllopsdag och även min dopdag.

Jag älskar er mer än allt annat!

<3

Av Ida - 17 mars 2014 19:28


                           


Min genom tiderna allra bästa vän, Annika.

Jag vill aldrig någonsin förlora henne.

Vad som känns bra är att jag är ungefär 100% säker,

på att jag aldrig kommer behöva göra det.

Så mycket vi gått igenom, och så mycket som våran vänskap varit med om,

så känner jag mig rätt säker. 

 

Härom veckan hittade jag vårat blodsyster-"brev". Skrattade till jag grät och grät till jag skrattade.. Mycket har vi varit med om, många gånger har vi skrattat tills vi inte orkat mer. Allt tjuvrökande och supande. Alla gånger vi bråkat, för att alltid hitta tillbaka till varandra. Du är den vän jag aldrig kommer kunna vara utan. Om du av någon anledning inte skulle finnas i mitt liv skulle det bli väldigt tomt. Ett av de största rummen i mitt hjärta tillhör dig, och såklart din finaste dotter A <3

Jag älskar dig allra bästa vän.

 

Snart 12 år av vänskap, ser framemot många många fler.

 


Presentation


Jag heter Ida, är 24 år och bor i lilla lilla byn Fagersta. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, det visar sig. Jag har aldrig bloggat förut så vi får se hur det går.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbooook


Ovido - Quiz & Flashcards