Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

one day we will run out of tomorrows, and yesterday's become the stuff our dreams are made of

Av Ida - 31 augusti 2013 17:27

usch vad arg jag är.

jag vet att jag egentligen ska bara rycka på axlarna,

men jag kan inte, jag har aldrig kunnat och och jag kommer förmodligen aldrig att kunna skaka av mig saker som jag egentligen skulle må bra av, att göra just det..


ska försöka utveckla mina tankar så gott det går utan att krångla till det allt för mycket.

när en person medvetet förstör sitt liv, i detta fall t.ex tar droger, ja för det är jävligt medvetet!

jag vet att bortförklaringarna är att det är en sjukdom, inget man kan rå för, fuck that!

det är helt medvetna val som personen tagit FRÅN dag 1.

Varför i hela helvete sätter man i sig saker som är helt livsförstörande?

Vill man inte leva eller? Är man inte tacksam för något?

Det finns väldigt många fler faktorer inom detta jag stör mig på just nu men jag kan inte skriva det.

Man har fått alla chanser till hjälp men man bara skiter i allt, ALLT. Fast man har massor att leva för.


Men att sen söka sympati/empati? Och även få sympati av andra.. Vadå? En klapp på axeln?
Skulle snarare säga: grattis att du har insett att ditt liv är förstört, men det är bara DU som kan ta på dig skulden, INGEN har gjort detta MOT dig.


Dina val gör dig till den du är.


Människor kämpar varje dag!!! Mot svårigheter som stöter på som dom KNAPPAST har valt själva, medan folk medvetet knarkar bort sina liv...


Jag är så upprörd att jag skulle kunna gråta.

Tack för mig, hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 oktober 2014 13:57

Tja tja bitches :D   Jaha, månader sen jag skrev igen dåå.. Men jag får skylla på jobb, semester och intensivkurs för körkort..   Hur har det gått med allt då?Jag pluggade ju fram till januari i år, då jag blev klar undersköterska samt fick...

.

Av Ida - 13 juni 2014 18:55

  kommentar överflödig. fantastisk tjej med fantastisk röst. ...

Av Ida - 20 maj 2014 13:56


jag är så himla dålig på att skriva här.. tänkt flera gånger de sista veckorna att jag skulle skriva. å andra sidan så läser ingen så det spelar ju ingen roll ;)   skapade bloggen för att ha och gå tillbaka till, skriva "dagbok" typ.    det h...

Av Ida - 21 mars 2014 00:27

en lista med frågor. gillar inte såna här egentligen men kan ju prova iaf :)   har du ?folköl i kylen: nej faktiskt inte.något husdjur: snart får vi hem en taxvalp, Hilma <3någon favoriträtt: oxfilé och rösti - mums!puder på dig: nej vart in...

Av Ida - 20 mars 2014 15:27


alla rum är ju mina (våra) rum :)       Bjuder väl på en del av vårat vardagsrum :)   äntligen är det där "dag blabla" slut.. inte för jag gjort som man ska säkert men det sket man väl i ;) ...

Presentation


Jag heter Ida, är 24 år och bor i lilla lilla byn Fagersta. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, det visar sig. Jag har aldrig bloggat förut så vi får se hur det går.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbooook


Ovido - Quiz & Flashcards