Direktlänk till inlägg 21 mars 2014

your life, your choices, your mistakes

Av Ida - 21 mars 2014 00:27

en lista med frågor.

gillar inte såna här egentligen men kan ju prova iaf :)


har du ?
folköl i kylen: nej faktiskt inte.
något husdjur: snart får vi hem en taxvalp, Hilma <3
någon favoriträtt: oxfilé och rösti - mums!
puder på dig: nej vart inget sånt idag.
några framtidsplaner: ja, massor, barn, hus, annat jobb, studier osv osv.
någon sjukdom: om allergi räknas som det så, ja.
gymkort: nej, men får ju gratis av jobbet så ska fixa det har jag tänkt.
en homosexuell kompis: inte som jag umgås med, men bekant.
duschat idag: jajjemän!
någon kompis som snarkar: det antar jag ;)
någon vän som spelar i ett band: bara bekanta.
några mvg:n : A, som det heter nu, inte i slutbetyg nej.
någon som förstår dig: flera.
något beroende: kärlek, kaffe och cigaretter
fikat idag: OM jag har!
nagellack: inte på mig, nej.
någon vän som bor i ett annat land: ingen som jag har tät kontakt med.


vem ?
avskyr du: ingen?
delar du mest minnen med: förutom pappa & johan så är det annika.
längtar du mest efter: mamma <3
stör du dig på: ingen speciell.
gosar du med: johan <3
lagar mat: båda är riktigt kassa på det.
diskar: diskmaskinen.


vilken ?
tidning läser du: aftonbladet på telefonen ibland.
buss åker du oftast: nettbuss ;P
dag fyller du år: 11 oktober
årstid föredrar du: våren och sommaren, bortsett från all pollen och dyl.
stad är du uppväxt i: fagersta


vad ?
gör du nu: skriver?
gör dig till en bra människa: ingen aning?
gör dig till en dålig människa: som ovan?
vill du arbeta med: vet inte det heller faktiskt..
är roligast just nu: ingenting?
har du på dig nu: strumpor, mjukisbyxor, trosor, två linnen och bh.
har du för smink idag: foundation, eyeliner, mascara
äger du för skor: allt möjligt, sandaler, gympadojor, kilklackar, stövlar osv osv..
har du för storlek i skor: 39/40
läser du för bok: jag försökte läsa den där 50 shades of grey men det gick inte. ska försöka igen..
ska du göra nu: gå och lägga mig, först säga åt sambon att följa med som somnat i soffan.


tack och hej, godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 oktober 2014 13:57

Tja tja bitches :D   Jaha, månader sen jag skrev igen dåå.. Men jag får skylla på jobb, semester och intensivkurs för körkort..   Hur har det gått med allt då?Jag pluggade ju fram till januari i år, då jag blev klar undersköterska samt fick...

.

Av Ida - 13 juni 2014 18:55

  kommentar överflödig. fantastisk tjej med fantastisk röst. ...

Av Ida - 20 maj 2014 13:56


jag är så himla dålig på att skriva här.. tänkt flera gånger de sista veckorna att jag skulle skriva. å andra sidan så läser ingen så det spelar ju ingen roll ;)   skapade bloggen för att ha och gå tillbaka till, skriva "dagbok" typ.    det h...

Av Ida - 20 mars 2014 15:27


alla rum är ju mina (våra) rum :)       Bjuder väl på en del av vårat vardagsrum :)   äntligen är det där "dag blabla" slut.. inte för jag gjort som man ska säkert men det sket man väl i ;) ...

Av Ida - 19 mars 2014 14:49


    Min familj <3 Mamma och pappas bröllopsdag och även min dopdag. Jag älskar er mer än allt annat! <3 ...

Presentation


Jag heter Ida, är 24 år och bor i lilla lilla byn Fagersta. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, det visar sig. Jag har aldrig bloggat förut så vi får se hur det går.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbooook


Ovido - Quiz & Flashcards