Direktlänk till inlägg 27 november 2012

your beliefs don´t make you a better person, your behaviour does

Av Ida - 27 november 2012 16:36

Hej!

Gick upp i "god tid" i morse, kl 9... tragiskt men såå lätt att vända på dygnet när man pluggar,

och inte har ett jobb att sköta.

Strulade och försökte få tag i någon på familjeläkarna men jag tror det är totalt omöjligt?!
Gick till slut i alla fall, åt lite frukost och kröp ner under filten i soffan, och somnar.

Panik för att göra sig klar att åka till skolan på möte.

Där jag fick veta betyg i förra ämnet vi läste, vart nöjd :)

Hade lite metod övning med blodprovstagning m.m


Nu går jag runt och dividerar hur jag ska göra med gardinerna, håller på att tvätta fönsterna hemma.

Ena gardinen jag tänkte sätta upp är för kort på bredden, och jag vet inte vart jag ska ha någonting?

Det enda jag vet är fönstret i vardagsrummet, röda längder.

I dom andra då? Panel eller hissgardin, längder eller kappa? Kappa går bort, har svårt för det.

Får väl fortsätta gå runt och fundera..


Är så klart jättesugen på att julpynta, spela julmusik, dricka glögg, äta pepparkakor osv..

Men sparar mig till på torsdag kväll då jag ska hjälpa pappa att pynta i stugan!

Hoppas på lite snö snart så känslan kommer ;)



Bjuder på en låt som jag är totalt insnöad på just nu!




PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 oktober 2014 13:57

Tja tja bitches :D   Jaha, månader sen jag skrev igen dåå.. Men jag får skylla på jobb, semester och intensivkurs för körkort..   Hur har det gått med allt då?Jag pluggade ju fram till januari i år, då jag blev klar undersköterska samt fick...

.

Av Ida - 13 juni 2014 18:55

  kommentar överflödig. fantastisk tjej med fantastisk röst. ...

Av Ida - 20 maj 2014 13:56


jag är så himla dålig på att skriva här.. tänkt flera gånger de sista veckorna att jag skulle skriva. å andra sidan så läser ingen så det spelar ju ingen roll ;)   skapade bloggen för att ha och gå tillbaka till, skriva "dagbok" typ.    det h...

Av Ida - 21 mars 2014 00:27

en lista med frågor. gillar inte såna här egentligen men kan ju prova iaf :)   har du ?folköl i kylen: nej faktiskt inte.något husdjur: snart får vi hem en taxvalp, Hilma <3någon favoriträtt: oxfilé och rösti - mums!puder på dig: nej vart in...

Av Ida - 20 mars 2014 15:27


alla rum är ju mina (våra) rum :)       Bjuder väl på en del av vårat vardagsrum :)   äntligen är det där "dag blabla" slut.. inte för jag gjort som man ska säkert men det sket man väl i ;) ...

Presentation


Jag heter Ida, är 24 år och bor i lilla lilla byn Fagersta. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, det visar sig. Jag har aldrig bloggat förut så vi får se hur det går.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbooook


Ovido - Quiz & Flashcards