Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Ida - 6 januari 2013 19:26

inte för att någon läser min blogg men jag kan ju be om ursäkt ändå för att jag inte bloggat..

försöker komma igång men jag vet inte vad jag ska skriva om :)

julafton spenderade jag i sommarstugan med min pappa, min sambo Johan och pappas faster Maja, och Jolly såklart!
lugnt och skönt :)
på morgonen så sov vi lite längre än vad vi brukar, så det vart lite stressigt på förmiddagen.

först frukost med julmust, kaffe, limpsmörgås med julskinka på framför julkalender, mys!
sen åkte jag och pappa in till stan och tände på kyrkogården hos mamma, farmor & farfar och Majas man Conne. Sen åkte vi och hämtade Maja och så bar det av till stugan igen.
Fixade med maten och åt framför Kalle Ankas jul, mysigt!
Sen blev det en power nap för alla i mitt sällskap så jag satt själv och tittade lite på tv.
När alla vaknat var det dags för fika och Karl-Bertil Jonssons jul, så bra!
Efter det var det dags för julklapparna :)
av pappa fick jag och Johan ett gemensamt presentkort på Ikea, vi fick även "bra-och-ha-grejer" till hemmet. jag fick av honom presentkort på kicks, lite ljus o grejer, en jättesöt ljuslykta m.m
Jag fick en parfym av Johan som luktar jäääättegott.

Jolly fick en "tjurmuskel"... usch! den luktade snusk! men om vi skrattade när hon öppnade den ;)


     



Juldagen firade vi i Sundbo hos Johans syster med familj, och deras föräldrar :) riktigt trevligt!


Nyårsafton firade vi också ute i Sundbo :) smällde raketer och skålade på tolvslaget, mysigt!


Jag ska sätta tänderna i en medicinuppgift nu, jag får återkomma..


Puss & kram så länge :)

Presentation


Jag heter Ida, är 24 år och bor i lilla lilla byn Fagersta. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, det visar sig. Jag har aldrig bloggat förut så vi får se hur det går.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbooook


Ovido - Quiz & Flashcards