Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Ida - 11 januari 2013 14:00

oj den var svår..

det får bli flera!


   


änglagård - filmerna är jag uppväxt med, underbara, älskar dom filmerna! dom vet väl alla vad dom handlar om?

lean on me - en film med morgan freeman, en film som är så underskattad. den handlar om en lärare mr clark (morgan freeeman), som blir omplacerad mot sin vilja, till en småbarnsskola. när han slutar går allt nedåt för east side high (skolan). till slut har dom inget annat val än att be mr clark att komma tillbaka, som rektor denna gång.. den är riktigt bra, sevärd och jag rekomenderar den verkligen! väldigt svår att få tag på i sverige dock :/


har ju såklart andra favorit filmer :) astrid lindgrens kan man aldrig få nog av t.ex

tror aldrig man blir för gammal för dom filmerna.

Presentation


Jag heter Ida, är 24 år och bor i lilla lilla byn Fagersta. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, det visar sig. Jag har aldrig bloggat förut så vi får se hur det går.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbooook


Ovido - Quiz & Flashcards